fit at work.jpg

Tips voor je welzijn

Zeker nu we zoveel thuisstuderen en -werken is het extra belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Hoe je dat doet? Wij helpen je. Met deze artikelen geven we je tips en delen we verhalen van inspirerende studenten en medewerkers.

Alle artikelen rondom tips voor je welzijn

Tips meivakantie Saxion Studentenleven

De leukste meivakantie-activiteiten in Enschede, Deventer en Apeldoorn

De meivakantie is in zicht! Met de komst van het warmere weer is het de ideale tijd om te ontladen van alle deadlines en te genieten van de leuke evenementen in de studentensteden. In dit artikel vind je tips voor ontspanning én voor de leukste activiteiten in Enschede, Deventer en Apeldoorn!

Een AI-studiecoach? ‘Dat dit nog niet bestaat?!’

‘Ik heb een onvoldoende gehaald voor een groepstoets. Wat kan ik doen?’ Een typische vraag die je als student kan hebben. Het antwoord staat vast ergens op je te wachten, maar waar? Snel specifieke antwoorden vinden op specifieke vragen; als het aan Annemieke Bosshardt ligt, kunnen Saxion-studenten daarvoor binnenkort terecht bij ‘sAxI’. Ze vertelt wat we van deze AI-studiecoach mogen verwachten, en wat het betekent voor de studiecoach van vlees en bloed.

SaxionTV

Get Space, Make Room: slotexpositie artist in residence Tessa Wiegerinck

De afsluitende foto-expositie van Tessa Wiegerinck, de eerste artist in residence van Saxion, is van 8 februari tot en met 31 maart 2024 te zien in het Kunstkabinet van Saxion Enschede (F1.25). In een korte video leren we Tessa, haar werk en haar liefde voor communities beter kennen.