Toolkit

Om ervoor te zorgen dat je altijd voldoende materiaal bij de hand hebt om over Saxion te communiceren, hebben we deze toolkit gevuld met een aantal foto's van ons College van Bestuur en locaties.

Logo hogeschool Saxion

Het logo van Saxion kan voor pers-doeleinden vanuit deze toolkit worden gedownload. Voor het gebruik van het logo op andere middelen is schriftelijke toestemming nodig van de Dienst Marketing en Communicatie van Saxion via communicatie@saxion.nl.

Download logo's:

Kleurcodes

Saxion is altijd herkenbaar aan het warme 'Saxion groen'. Hieronder de verschillende kleurcodes die wij gebruiken om onze identiteit vorm te geven.

De verschillende codes:

• RGB: 0 156 130
  • HEX: #009c82

Naamgeving

Wij spreken altijd over 'Saxion' of 'hogeschool Saxion'. Andere vervoegingen met 'hogeschool' of 'hogescholen' achter het woord 'Saxion' zijn niet toegestaan.

Een paar voorbeelden:

• Wel: Hij studeert bij Saxion.
  • Niet: Hij studeert op het Saxion.

• Wel: Zij is lector bij hogeschool Saxion in Apeldoorn, Deventer en Enschede.
  • Niet: Zij is lector bij Saxion hogescholen in Apeldoorn, Deventer en Enschede.

Twijfel je over het gebruik van onze naam? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via communicatie@saxion.nl.

College van Bestuur

LOCaTIES

Neem contact met ons op

De foto's en logo's uit deze toolkit mogen voor pers-doeleinden worden gebruikt. De middelen mogen niet zonder schriftelijke toestemming van de Dienst Marketing en Communicatie worden gebruikt voor andere (officiële) uitingen. Heb je vragen, of heb je ander materiaal nodig, neem dan contact met ons op via communicatie@saxion.nl.