Connectterzake.JPG
Studentenleven

Hotspot: Studievereniging ConnecTTerzake

Echt gestudeerd wordt er niet in het hok van ConnecTTerzake, maar gezellig is het er zeker. Bij de Enschedese studievereniging voor Small Business & Retailmanagement en Technische Bedrijfskunde is iedereen dan ook welkom voor een praatje en een goede kop koffie.

Het is altijd een drukte van jewelste in de verenigingskamer van ConnecTTerzake. Niet alleen vanwege de goede en minder goede gesprekken, maar ook zeker door de Xbox. Vooral Fifa is populair en wordt de hele dag door gespeeld. De bestuursleden zijn altijd op zoek naar nieuwe tegenstanders, dus mocht je zin hebben in een potje online voetbal is dit voor jou de place to be.

Carnavalskrakers!

Neem wel je oordoppen mee, want zodra voorzitter Nawied de controle heeft over de afspeellijst vliegen ’s werelds slechtste hitjes je om de oren. Normaal hoor je de Woonboot niet voor middennacht, maar hier draaien ze hem gewoon om tien uur ’s ochtends. Trek je mooiste carnavalsoutfit aan en je hoeft niet meer te wachten tot 11 februari. Word het je echt te veel? Dan kun je altijd vluchten naar de verenigingskamer van de buren: Construct.

Wordt er dan helemaal niets serieus uitgevoerd? Achter de bestuurstafel is het bestuur natuurlijk wel hard bezig om alles in goede banen te leiden en met het organiseren van leuke activiteiten. Dat is wel te zien aan de gigantische postermuur, die jaren aan ConnecTTerzake geschiedenis laat zien. Een ding is zeker: bij deze studievereniging ga je je nooit vervelen.

Je vindt ConnecTTerzake bij Saxion Enschede in E.106c.