BreakingNews.jpg

Breakin' news! De Saxion nieuwsredactie is live

Nadi
Nadi Egbers - Zoetebier Leestijd Minuten

Our top story of today... Een heuse inbraak in het Epy Drostgebouw, razende reporters bij de deuren en talloze video’s van studenten op sociale media. Waarschijnlijk had je wel door dat er iets gaande was bij Saxion. Natuurlijk deden we dit allemaal niet voor niets, want met trots presenteren we je... de Saxion nieuwsredactie!

Vanaf nu kun je naar Saxion.nl surfen voor het laatste nieuws, tips om je studentenleven nóg leuker te maken en toffe interviews met Saxion-studenten en -medewerkers om jou te inspireren. Klinkt gaaf, toch? Dat is het ook! Dus neem straks even de tijd om alle belangrijke info over jouw studentenleven te checken.

nieuws@saxion.nl

Heb je zelf een nieuwtje wat met de rest van de hogeschool gedeeld moet worden? Laat het ons weten door te mailen naar nieuws@saxion.nl en wie weet verschijnt jouw hot topic binnenkort op Saxion.nl of op een van de andere mediakanalen.

Social media

Via sociale media op de hoogte blijven? Volg dan Saxion op Facebook, Instagram, Twitter, YouTube en Snapchat.

Op Facebook staat tot vrijdag 18 mei een prijsvraag uit. Check de statusupdate om mee te doen!

Nadi

Nadi Egbers - Zoetebier

Hi! Ik ben Nadi, leuk je te ontmoeten. Ik werk als verhalenmaker bij Saxion. Daarnaast ben ik gek op familie, astrologie, reizen, verhalen en nieuwe kennis. Koffie/contact? Leuk! Dat kan via nieuws@saxion.nl of LinkedIn.