Saxion-student Ilse ontwerpt veiligheidsschoen van gerecycled materiaal

Ilse vertelt over haar innovatieve veiligheidsschoen bij BNR nieuwsradio

Commercieel-Technische Bedrijfskunde (BK5)-studente Ilse ten Bruggencate gaat met haar innovatieve de wereld een stukje veiliger maken. Ze ontwikkelde met afvalmateriaal een neus voor een veiligheidsschoen waar zelfs een olifant op kan staan. Daar wilde BNR Nieuwsradio meer over weten.

Voor het ontwikkelen van de schoen maakte ze gebruik van gerecyclede composietmaterialen. Bij BNR Eyeopeners vertelt ze alles over het voldoen aan de veiligheidseisen, waar ze allemaal rekening mee moest houden en hoe moeilijk het is om de schoen te fabriceren.

Meer weten of een idee pitchen? Neem contact op met het Saxion Business Point!