post-hbo-leergang-werkgelukdeskundige

Post hbo-leergang Werkgelukdeskundige

Leestijd Minuten

Academie Mens en Arbeid gaat de leergang Werkgelukdeskundige aanbieden. De zesdaagse leergang Werkgelukdeskundige wordt aangeboden in samenwerking met de Erasmus Universiteit en het HappinessBureau.

De leergang is in het bijzonder geschikt voor professionals die werkzaam zijn binnen het HR-vakgebied, managers en ondernemers. Tijdens de leergang Werkgelukdeskundige staat het vergroten van het geluk op de werkvloer centraal. Het programma is zo opgebouwd dat de opgedane theorie wordt gekoppeld aan praktijksituaties. Zo wordt kennis en inzicht opgedaan over gelukkig werken en wordt geleerd hoe tools, systemen en andere interventies geĂŻmplementeerd kunnen worden in een organisatie.

Meer info over de leergang Werkgelukdeskundige?

Klik hier