Programma Bètatechniek aanwezig bij Nationale Onderwijs Tentoonstelling
Corporate

Programma Bètatechniek aanwezig bij Nationale Onderwijs Tentoonstelling

Van dinsdag 22 januari tot en met zaterdag 26 januari is Programma Bètatechniek van Saxion aanwezig bij de Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT). Ambassadeurs van de technische opleidingen van Saxion ondersteunen de LEGO Workshops die tijdens dit event worden aangeboden.

School van de toekomst

Op de NOT vind je dit jaar een compleet ingerichte High Tech Education Campus (HTEC). In deze school van de toekomst krijgen twee klassen met leerlingen van groep 7 les in de klas van de toekomst. Denk aan een LEGO Education Innovation Studio Lokaal, een Staand en Bewegend Leren Lokaal en een Adventures learning Lokaal. Deze HTEC wordt mogelijk gemaakt door NOT, Openbare Basisschool West en Heutink.

Wat is de NOT?

De Nationale Onderwijs Tentoonstelling (NOT) is het grootste event voor onderwijzend Nederland en richt zich op Kinderopvang, het Primair Onderwijs, Voortgezet Onderwijs en Middelbaar Beroepsonderwijs.‘De sleutel voor beter onderwijs’, dat is het thema van 2019 editie. Op de NOT kun je ontmoeten, netwerken en inspireren. Bekijk de nieuwste materialen, neem deel aan één van de workshops en ervaar nieuwe innovaties tijdens één van de vele demonstraties en doe nieuwe kennis op tijdens diverse lezingen in de Onderwijsacademie. Naast een compleet aanbod aan exposanten vind je op de NOT diverse pleinen en straten met elk een eigen thema. Van Startersatelier tot de Bloggerstraat. Van de Beste innovatieroutes tot de Onderwijs Mancave.

Over Programma Bètatechniek

Met Programma Bètatechniek van Saxion maken we kinderen en jongeren enthousiast voor techniek. Dat doen we met een heel belangrijk doel: meer technische mensen opleiden om zo de economie in Oost-Nederland, de Stedendriehoek en Twente te laten groeien.