The Fair: SAMM MOVES

The Fair: SAMM MOVES

Thomas Busschers
Thomas Busschers Leestijd Minuten

Woensdag 13 maart stond SAMM (Studievereniging Academie Mens en Maatschappij) in de centrale hal van Saxion Enschede met een fair. Je kon er heerlijke hapjes en drankjes krijgen, spellen spelen en nog veel meer. En dat allemaal voor een goed doel.

Dit jaar verzamelden zij geld in voor gereedschappen en materialen voor Stichting Present, een organisatie in Enschede die met behulp van vrijwilligers projecten doet om kwestbare Enschedeërs een steuntje in de rug te geven en daarmee hun leven een stukje fijner te maken.

Thomas Busschers

Razende reporter binnen Saxion - creatief met video en geluid. Vind je camerajournalist Thomas niet achter de lens, dan staat 'ie wel voor een groot publiek muziek te draaien!