Coronavirus communicatie Saxion

Update 9: Alle Saxion gebouwen vanaf dinsdag 17 maart gesloten

Gisteren, zondag 15 maart, heeft het kabinet weer aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. In lijn met deze maatregelen heeft het College van Bestuur besloten om alle Saxion gebouwen te sluiten met ingang van dinsdag 17 maart.

Alleen medewerkers in vitale functies krijgen gericht toegang, om bijvoorbeeld zorg te kunnen blijven dragen voor onze ICT-systemen. Uitzonderingen hierop worden alleen gemaakt indien strikt noodzakelijk en met toestemming van het Veiligheidsteam van Saxion.

Saxion wil hiermee de gezondheidsrisico’s voor haar studenten en medewerkers tot een minimum beperken. We vertrouwen op ieders begrip en creativiteit in deze uitdagende tijden.

Later vandaag volgt meer informatie over hoe je goed thuis kunt werken.

Pas goed op jezelf en blijf gezond!