FTT.jpg
Onderwijs

Fashion and Textile Technologies-studenten presenteren collecties in Grolsch Veste

Tom Wassink
Tom Wassink Leestijd Minuten

Maandagavond presenteerden studenten van de opleiding Fashion and Textile Technologies de resultaten van hun projecten. Dit deden zij in de Grolsch Veste, het voetbalstadion van FC Twente.

Eerstejaarsstudenten van de opleiding Fashion and Textile Technologies organiseerden in het stadion een zogeten Innovation Fair. Tijdens deze beurs presenteerden zij het project Materiaal I, waarbij ze een bestaand product verbeterden op het gebied van functionaliteit of duurzaamheid.

Tweedejaarsstudenen van de opleiding onthulden dezelfde avond hun project Collectie II. Tijdens een heuse tentoonstelling lieten zij daar de door hun zelf ontworpen collectie én een brandmovie zien.

Tom Wassink

Met een journalistieke én een marketingachtergrond is Tom Wassink als online redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie altijd op zoek naar een verhaal. In zijn vrije tijd houdt hij zich, zowel binnen als buiten de lijnen, vooral bezig met sport en dan in het bijzonder met voetbal.