HRM-adviseur Marjan de Greef neemt prijs in ontvangst namens Saxion
Corporate

Saxion verkozen tot ‘Beste hybride werkgever’ van Overijssel

Leestijd Minuten

Saxion is uitgeroepen tot beste hybride werkgever van de provincie Overijssel. Op basis van nominaties van Saxion-medewerkers verkoos ‘Zo werkt het’ onze hogeschool als winnaar (in de categorie organisatie met meer dan 200 medewerkers). HRM-adviseur Marjan de Greef nam de prijs namens Saxion in ontvangst.

HRM-adviseur Marjan: “Fantastisch dat we zijn genomineerd door onze medewerkers. Hybride werken bij Saxion geven we samen vorm door te ervaren, te leren en te verbeteren. We vinden het belangrijk om met elkaar in gesprek te blijven en afspraken te maken. Dat gaat niet alleen over wie welke dagen aanwezig is en welke overleggen online of fysiek plaatsvinden. Maar dat gaat ook over ontmoeting en over gezond en vitaal werken. Er is geen one-size-fits-all oplossing.”

Hybride werken bij Saxion

Saxion hecht veel waarde aan gezond en veilig werken, zowel thuis als op de Saxion-locaties. Hybride werken sluit aan bij onze doelstellingen op het gebied van duurzaamheid. Door reisbewegingen te verminderen, reduceren we CO2 uitstoot. En dragen we bij aan Sustainable Development Goals. Medewerkers worden op diverse manieren gefaciliteerd in het hybride werken. Op de locaties zijn bijvoorbeeld Teams Rooms ingericht en Pods geplaatst om in hybride vorm te overleggen of online les te geven. Dit wordt ondersteund met digitale tools die online voor medewerkers beschikbaar zijn. Samen met medewerkers zetten we experimenten op om het hybride werken binnen Saxion verder te ontwikkelen. Marjan: “Als lerende organisatie blijven we daarbij altijd zoeken naar mogelijkheden om verder te verbeteren.”

Meer weten?

Wil je meer weten over het werken bij Saxion? Kijk dan op werkenbijsaxion.nl of volg Werken bij Saxion op LinkedIn.