25 jaar Saxion rondetafelgesprek (foto: still uit de video van Million Miles)
Corporate

Terug Naar Nu: beluister het gesprek over 25 jaar Saxion als podcast

Anne Hurenkamp
Anne Hurenkamp Leestijd Minuten

Dit voorjaar gingen Anka Mulder, Albertjan Peters en Marouan Moussi in gesprek over het 25-jarig jubileum van Saxion. Beluister het gesprek nu ook als podcast.

Aan tafel komen verschillende onderwerpen aan bod. Zo hoor je onder andere hoe Saxion 25 jaar geleden ontstond, wie onze naam bedacht en welke rol Saxion vandaag de dag in de regio speelt.

Aan het woord zijn Anka Mulder (voorzitter College van Bestuur), Albertjan Peters (destijds de eerste voorzitter) en Marouan Moussi (vierdejaars student Bestuurskunde). Voor Marouan heeft het 25-jarig bestaan van Saxion ook een hele persoonlijke link...

Beluister Terug Naar Nu als podcast via:

Anne Hurenkamp

Anne Hurenkamp is redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie van Saxion. Schrijven maakt haar gelukkig. Vooral als het om een persoonlijk portret of over onderzoek gaat. Als lezer, luisteraar, schrijver en podcaster gaat Anne ook graag op zoek naar mooie verhalen uit de geschiedenis van de popmuziek. In haar vrije tijd is ze bovendien boekenliefhebber en Beatlesblogger.