SaxionTV

Dit is wat Creative Business-student Cynthia doet als Education Coördinator bij Green Team Twente

Thomas Busschers
Thomas Busschers Leestijd Minuten

Creative Business-student Cynthia Poelert is Education Coördinator bij Green Team Twente en in die rol maakt ze basisschoolkinderen en middelbare scholieren enthousiast voor waterstof als energiebron. "Als je heel visueel kan laten zien: dit is de scheikundige reactie die plaatsvindt in onze auto, krijgen ze een beeld van hoe het werkt én waarom het goed is voor de natuur."

Wist je dat je ook studiepunten kunt verdienen met deelname aan een van de studententeams? Als je meer wil weten over hoe je kunt solliciteren voor een plekje in Green Team Twente, mail dan naar info@greenteamtwente.nl.

Thomas Busschers

Razende reporter binnen Saxion - creatief met video en geluid. Vind je camerajournalist Thomas niet achter de lens, dan staat 'ie wel voor een groot publiek muziek te draaien!