Party.jpeg
Studentenleven

Saxion verenigingsdagen

Diverse locaties

Wil jij studenten uit verschillende jaarlagen ontmoeten? De leukste en gezelligste feestjes bijwonen? Of wil je juist in een commissie of een bestuur? Word dan lid van een studievereniging of studentenvereniging. Saxion organiseert op 25 en 26 april de Saxion verenigingsdagen. Kom kennis maken met de studie- of studentenvereniging van jouw opleiding!

Het programma ziet er als volgt uit:

Maandag 25 april Deventer
  • 13.00 – 16.00 uur - Wat heeft Deventer jou te bieden? Kom het te weten op de infomarkt in de centrale hal van Saxion aan de Handelskade. Studie- en studentenverenigingen stellen zich hier aan je voor.
  • Vanaf 20.00 uur - ga helemaal los op het pandfeest in De Hip georganiseerd door studentenverenigingen Pro Deo en Nescio. Je vindt De Hip in Brink 21. Studeer jij in Deventer? Kom ook! Aanmelden is niet nodig :)
  Enschede
  • 13.00 – 16.00 uur - Wat heeft Enschede jou te bieden? Kom het te weten op de infomarkt in de centrale hal van Saxion aan de Tromplaan. Studie- en studentenverenigingen stellen zich hier aan je voor.
  • Avond: leer Enschede goed kennen met onze studenten-kroegentocht! Mis niks via deze link.
Dinsdag 26 april Apeldoorn
  • 12.00 – 15.00 uur - ontmoet de studieverenigingen in La Fabrique, Saxion Spoorstraat. Natuurlijk hebben we daarbij een lekkere lunch, drankje en muziek!
  • Vanaf 15.00 uur gaan we door met een gezellige borrel in de Oranjebar aan het Stationsplein 116.
  Deventer
  • 10.00 - 17.00 uur - pop-up huiskamer in Café Pafraet. Een fijne plek om elkaar te ontmoeten en even in de relaxstand te gaan. Leer medestudenten kennen en deel je ervaringen onder het genot van een hapje en drankje. Of gewoon even lekker niets.
  Enschede
  • 10.00 – 17.00 uur - pop-up huiskamer in het Grand Café. Een fijne plek om elkaar te ontmoeten en even in de relaxstand te gaan. Leer medestudenten kennen en deel je ervaringen onder het genot van een hapje en drankje. Of gewoon even lekker niets.

Extra in Enschede

De studieverenigingen S.V. Archimedes, CEMENTi, ConnecTTerzake, S.V. Construct, S.V. Elucido, S.V. Humanity, S.V. Hysteria, S.V. LiNK, S.V. Oxytoc, SAMM, S.V. Syntaxis of S.V. WATT organiseren een gezamenlijk programma dat vol en bol staat met leuke activiteiten zoals bowlen, lasergamen, karaoke, glow golf en boulderen.

> Meld je hier aan voor Enschede <
Samen aanmelden kan ook (max. 8 per groep)! Het is ook mogelijk om je individueel aan te melden.

Ben je tweedejaars fysio- en podotherapie student?

> Meld je hier aan <, voor het toffe fysieke programma wat in het teken staat van teambuilding, sport & spel en uiteraard fun. Deze dag is inclusief lunch, diner en leuke activiteiten (om er alvast eentje te verklappen: bubbelvoetbal op locatie) en met een mooie Oranje Party na afloop in sociëteit Tabula Rasa.

Volg jij de opleiding forensisch onderzoek?

Studievereniging IDent heeft een mooi programma voor je gemaakt. Heb jij zin om nostalgisch shirts te versieren (een traditie van IDent in de introweek), te lunchen en een leuke middagactiviteit te doen, meld je dan vooral aan. Zo leer je op een gezellige manier nieuwe mensen kennen van je leerjaar en van de studievereniging.

Wil je wel meedoen, maar kan je niet de hele dag? Geen zorgen, er is ook een optie om voor een deel aanwezig te zijn. Elk leerjaar kan hier aan mee doen, studiejaar 2 heeft wel voorrang. Je hoeft geen lid van studievereniging IDent te zijn!
> Meld je hier aan <

• Diverse locaties