Veel internationale mogelijkheden bij de opleiding Chemie saxion

Chemie-studenten en -docenten doen mee aan programma De Slimste Scheikundige

De Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging (KNCV) is op zoek naar de Slimste Scheikundige van Nederland! Een studententeam en een docententeam van de opleiding Chemie gaan de strijd aan.

Voorrondes

Eén van de zes voorrondes is vandaag, dinsdag 15 mei, bij Parklocatie de Jaargetijden in Enschede. Via zes voorrondes in Leiden, Groningen, Terneuzen, Enschede, Geleen en Oss selecteren ze de winnaars. Zij nemen het tegen elkaar op in de finale tijdens de Avond van de Chemie onder leiding van Philip Freriks op 9 oktober 2018 in Diligentia, Den Haag. Hier maken ze kans op de hoofdprijs van 1.150,- euro en eeuwige roem!

Instagram take-over

Student Aron Uneputty neemt je vanavond via Instagram mee, dus volg Saxion en stay tuned!

De KNCV organiseert, in het kader van haar 115-jarige bestaan, De Slimste Scheikundige, een landelijke quiz voor chemici en life scientists.