Groep open avond deeltijd
Corporate

Hogescholen werken samen om deeltijd onder de aandacht te brengen

Leestijd Minuten

Net als vorig jaar hebben ook dit jaar de hogescholen hun krachten gebundeld om het deeltijdonderwijs onder de aandacht te brengen. In de periode van 7 mei tot 4 juni zal er extra aandacht zijn voor het deeltijd studeren bij een hogeschool.

De hogescholen zien de toenemende vraag naar Leven Lang Leren en pakken deze vraag gezamenlijk op. Samen bereiken we meer en door de krachten te bundelen kunnen we laten zien dat er heel veel redenen zijn om aan een hogeschool in de buurt heel veel kennis op te doen.

Ben je benieuwd naar de campagne? Bekijk dan de website heelveelindeeltijd.nl