Diversiteit bij Saxion
Corporate

Saxion <3 diversiteit

Leestijd Minuten

We hebben veel diversiteit, talenten en vermogens in huis: hier zijn we trots op. Daarom ondertekent Saxion woensdag 28 november als eerste hogeschool in Nederland een overeenkomst met de Workplace Pride Foundation.

De LGBT-gemeenschap mag er zijn. Saxion wil hun werkomgeving helpen verbeteren en geeft hierover advies en ondersteuning aan organisaties over de hele wereld. De ondertekening vormt het startsein van meer bewustwording en dialoog over diversiteit bij de hogeschool. Ook wordt die middag de ruimte van LGBT-studentenvereniging Exaltio geopend.

Wil je erbij zijn? Het event is vrij toegankelijk voor iedereen, aanmelden is niet nodig.