André Kuipers opent International Project Week bij Saxion

André Kuipers opent International Project Week

Maandag start de International Project Week bij Saxion in Enschede. Bijna 1100 studenten van diverse technische en economische opleidingen werken een week lang in interdisciplinaire teams samen met internationale studenten en middelbare scholieren aan tientallen vraagstukken uit het bedrijfsleven.

Dr. André Kuipers verzorgt de inspirerende aftrap tijdens de opening van de projectweek in het Wilminktheater.

Dit jaar doen 110 internationale studenten mee. De studenten komen uit diverse landen: Duitsland, Zwitserland, Polen en Schotland. Daarnaast nemen 30 leerlingen uit 5 havo deel en doen ook Duitse scholieren mee.

Vrijdag 8 februari presenteren alle deelnemers hun resultaten tijdens de 'Projectweek Fair'. Een vakjury, bestaande uit vertegenwoordigers van topbedrijven, kiest de winnende oplossing.

Lees meer over de International Project Week bij Saxion.