Saxion Deventer

Afstudeeroogst Bestuurskunde en Ruimtelijke Ontwikkeling

Op donderdag 9 juni van 12.30 tot 17.00 uur organiseren de opleidingen Bestuurskunde en Ruimtelijke Ontwikkeling de jaarlijkse afstudeeroogst bij Saxion in Deventer. De middag staat in het teken van de vierdejaars studenten Bestuurskunde en Ruimtelijke Ontwikkeling die zich zullen presenteren aan het werkveld.

Het programma begint met een interactieve lezing door mw. Marieke Rietbergen (opgeleid als ergotherapeut en politicoloog en oprichter van Design Innovation Group) over de uitdagingen waar onze studenten voor staan. Ze doet dit in samenwerking met afgestudeerden van de opleidingen.

Daarna houden vierdejaars studenten van de opleidingen Bestuurskunde en Ruimtelijke Ontwikkeling in kleine groepen een pitch over hun ontwikkeling van de afgelopen drie jaar en hun plannen voor de toekomst. Ze gaan ook in op de afstudeeropdracht waar ze nu aan werken. De hele middag is er een bedrijvenmarkt waar studenten in contact kunnen komen met interessante werkgevers.

Voor meer informatie: Marleen Visser (m.a.visser@saxion.nl).