Saxion 25 jaar: heb jij de levensgrote logo's al gespot?
Corporate

Saxion 25 jaar: heb jij de levensgrote logo's al gespot?

Leestijd Minuten

Heb jij ze al gespot: onze speciale 25-jaar logo’s? Dit jaar viert Saxion een bijzonder jubileum, we vieren namelijk dat we al 25 jaar samen bestaan. En dat vraagt natuurlijk om een feestelijk logo!

Levensgroot logo

Het logo heb je vast al gezien: hier op de website, in de ‘25 jaar Saxion video’ en binnen de hoofdlocaties. In alle hoofdgebouwen van Saxion in Apeldoorn, Deventer en Enschede staat een levensgroot 25 jaar Saxion logo.

#25jaarsamenSaxion

We vinden het natuurlijk hartstikke leuk om jouw foto’s van, en vooral mét, het logo te zien. Maak een foto en deel 'm via social media met hashtag #25jaarsamenSaxion.

Website header Saxion 25 jaar

25 jaar samen Saxion

Benieuwd naar al onze verhalen en artikelen rondom 25 jaar samen Saxion? Houd dan de speciale themapagina in de gaten.