Header AMA 40 jaar.jpg

AMA 40 jaar: Congres Waardig werk | Decent Work

Erve Asito Heracles stadion, Van Riemsdijkplein 1, Almelo

In augustus 2022 bestaat de Academie Mens en Arbeid (AMA) van Saxion 40 jaar. Dit wordt op dinsdag 4 oktober gevierd met een congres voor (oud) collega’s, (oud) studenten en relaties.

Waardig werk

Werk is niet alleen een bron van inkomsten, maar vooral ook een bron van persoonlijke waardigheid, gezinsstabiliteit, vrede in de gemeenschap
en economische groei die de mogelijkheden voor productieve banen en werkgelegenheid uitbreidt en helaas daarbij ons ook voor nieuwe duurzaamheidsopgaven stelt.

Noteer de datum alvast in je agenda: Dinsdag 4 oktober 2022, Erve Asito -Heracles stadion Almelo

Bekijk hier het volledige programma.

Aanmelden

Wil je deelnemen aan dit gratis congres, meld je dan aan door dit formulier in te vullen. Er is een beperkt aantal deelnemers dat we kunnen toelaten, dus wacht niet te lang met aanmelden! Moch je niet de hele dag aanwezig kunnen zijn, dan kun je ook alleen het ochtendgedeelte of alleen het middaggedeelte bijwonen (dit kun je aangeven op het aanmeldformulier).

• Erve Asito Heracles stadion, Van Riemsdijkplein 1, Almelo

• 4 oktober 2022