SAX
Corporate

SAX neemt afscheid

Leestijd Minuten

Pak de tissues maar vast want SAX stopt. Traantjes gedroogd? Mooi, want de verhalen blijven. Het einde van SAX betekent ook een nieuw begin, want er is een nieuwe redactie in town: de nieuwsredactie van de Dienst Marketing en Communicatie. Het enige wat jij moet doen op de hoogte te blijven is je newsfeed aanpassen naar Saxion.nl.

Vandaag liet de nieuwsredactie van zich horen. Met een inbraak in het Epy Drost-gebouw, razende reporters bij de deuren en talloze filmpjes van studenten op sociale media kon je er bijna niet omheen. Vanaf nu kun je naar Saxion.nl surfen voor het laatste nieuws, tips om je studentenleven nog leuker te maken en interviews met Saxion-studenten en –medewerkers om jou te inspireren en op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen in toegepast onderzoek.

Wendy van Til, voorheen hoofdredacteur SAX en nu ook een van de chiefs storytelling van de nieuwsredactie van Saxion, ziet de nieuwsredactie als een gouden kans. “Doordat we een groter team zijn met specifieke skills zoals videografie, fotografie en journalistiek én een modern platform tot onze beschikking hebben, maken we nog mooiere verhalen.”

Nadi Zoetebier maakt het chief-duo compleet. “Ik ben erg blij dat we nu samen aan de slag kunnen gaan om de verhalen die Saxion rijk is naar buiten te brengen. Iedereen mag weten wat voor toffe dingen onze studenten, lectoren en medewerkers hier doen! Saxion.nl is onlangs vernieuwd en veel visueler geworden. Daar geven wij als nieuwsredactie nu de invulling aan!”

De redactie en studentredacteuren van SAX nemen plaats in de nieuw gevormde redactie, die content verzorgt voor de onlangs geheel vernieuwde website Saxion.nl. De website SAX.nu linkt vanaf 28 mei naar Saxion.nl. Ook via sociale media op de hoogte blijven? Volg dan Saxion op Facebook, Instagram, Twitter, YouTube en Snapchat.

Heb je een tip voor de nieuwsredactie? Mail ons dan via nieuws@saxion.nl.