Top Talent afstudeerders in het zonnetje gezet

Top Talent afstudeerders in het zonnetje gezet

Leestijd Minuten

Dit jaar ontvangen maar liefst 91 studenten de Top Talent vermelding op hun eindgetuigschrift. Deze studenten hebben drie jaar lang succesvol een Top Talent Programma gevolgd naast hun reguliere bacheloropleiding. Om die reden heeft het Top Talent programmateam deze studenten vandaag in het zonnetje gezet.

De studenten werden gehuldigd tijdens een feestelijk champagne ontbijt waarbij ze werden toegesproken door Anka Mulder en Arjan Zemann. Tijdens de happening werden tevens de jaarlijks terugkerende Top Talent Awards uitgereikt voor de meest inspirerende medewerker én student binnen de Top Talent community.

De winnaars van de awards zijn studente Kristy McGovern (betrokken bij het Honours Programma Creativity in Finance & Management) en docente Sandra Vos (betrokken bij het Honours Programma Health Care & Social Work). Zij ontvingen de award uit handen van Hans Weusthof; voormalig academiedirecteur Mens & Maatschappij en voorzitter van de Top Talent stuurgroep.

Kristy en Sandra worden binnen de Top Talent community gewaardeerd om de volgende eigenschappen:

Kristy McGovern

Kristy helpt het gemeenschappelijke doel van alle Top Talent betrokkenen te realiseren door leren echt betekenis te geven. Ze doet dat onder meer door het initiatief te nemen een internationaal Honours Programma te ontwerpen, daar anderen bij te betrekken en hen te inspireren. Dat is meer dan kennisontwikkeling. Het gaat immers om het samen creëren;  zowel  door studenten als door docenten. Kortom, Kristy is een echte Top Talent student.

Kristy McGovern

Sandra Vos

Sandra  is  gedreven, enthousiast en ze heeft oog voor de  kwaliteiten van studenten. Ze stelt kritische en reflectieve vragen, waardoor ze studenten de mogelijkheid biedt zich optimaal te ontwikkelen. Dit wordt door studenten zeer gewaardeerd. Zij noemen haar dan ook niet voor niets een “groepsmens” en een “verbinder”. Kortom, Sandra vertegenwoordigt kwaliteit in het onderwijs.

Sandra Vos