Epy Drostgebouw kleurt als regenboog tijdens Regenboogdagen Enschede
Corporate

Saxion-gebouw kleurt als regenboog tijdens Regenboogdagen Enschede

Leestijd Minuten

In het kader van Coming Out day staat diversiteit van donderdag tot zondag in de schijnwerpers in Enschede. Ook Saxion blijft niet achter: het Epy Drostgebouw kleurt deze week als een regenboog. De regenboog staat symbool voor lesbische vrouwen, homoseksuele mannen, biseksuelen, transseksuele - en intersekse personen.

Ook organiseren LGBT@Saxion, Studievereniging SAMM en Studentenvereniging Exaltio een lezing over HIV/Aids in Nederland. Peter Sluijter, hoofdverpleegkundige bij het AMC in Amsterdam, vertelt over de ziekte die iedereen, ongeacht geslacht en seksuele voorkeur, kan overkomen.

De lezing is van 16:00 uur tot 18:00 uur in zaal F1.11 bij Saxion Enschede. Toegang is gratis, maar aanmelden is noodzakelijk. Dit kan via Eventbrite.