#SamenSaxion aflevering 3 vlogserie
Corporate

#SamenSaxion3: hoe zag jouw week eruit?

Thomas Busschers
Thomas Busschers Leestijd Minuten

Met de wekelijkse vlogserie #SamenSaxion laten we zien hoe veel mooi werk er binnen onze hogeschool verzet wordt door studenten, docenten, onderzoekers en ondersteuners. Kijk dus vooral even mee achter de schermen.

De nieuwe manier van studeren en werken leverde ons als hogeschool iets moois op: het geeft nieuwe betekenis aan de Saxion-familie die we met elkaar zijn. Wat gebeurt er achter de schermen? Wat beleef je als student en docent tijdens online colleges? Hoe geef je als lector je onderzoek vorm? Hoe ziet de organisatie van een Online Open Dag eruit?

Maar ook de persoonlijke kant: hoe gaat het met je? Wat vind je ervan? Tag jouw eigen updates via LinkedIn, Facebook, Instagram of Twitter met #SamenSaxion. Deel daarmee je foto’s, ervaringen, ideeën of vlogs met de rest van de Saxion-community en houd ook via deze digitale weg contact met elkaar.

De hele vlogserie bekijken of niks meer missen? Ga dan naar het Saxion-account op YouTube en abbonneer je op het kanaal.

Thomas Busschers

Razende reporter binnen Saxion - creatief met video en geluid. Vind je camerajournalist Thomas niet achter de lens, dan staat 'ie wel voor een groot publiek muziek te draaien!