Ondernemers Award
Ondernemerschap

Saxion Ondernemers Award: word jij dé studentondernemer van 2022?

We gaan weer op zoek naar dé ondernemer van het jaar! Heb jij een goed (betekenisvol) idee of een eigen bedrijf? Dit is je kans om ermee aan de slag te gaan. Schrijf je nu in voor de Saxion Ondernemers Award!

Met de Saxion Ondernemers Award geven we je een welverdiend podium. We werken in twee rondes toe naar een grande finale met geweldige prijzenpakketten. Wil je hier kans op maken, meld je dan nu aan.

Waarom meedoen?

Om het verschil te maken, om je ambities te realiseren of gewoon om voor de hoofdprijs te gaan. Het mag allemaal! Je krijgt toegang tot een netwerk van medestudentondernemers, coaches, investeerders en succesvolle ondernemers. Daarnaast neem je deel aan workshops om je idee of bedrijf verder uit te werken. Bovendien ontvang je feedback van de vakjury en staan er coaches voor je klaar om jou te begeleiden!

START! | GESTART!

We werken met twee categorieën: START! voor studenten met een goed idee of een kort lopende bedrijf. GESTART! voor studenten en alumni met een eigen bedrijf die al wat verder zijn.

It’s all in the game

Voor wie het nog niet door had, de Saxion Ondernemers Award is een wedstrijd. Allemaal leuk en aardig, maar er kan er uiteindelijk maar één de winnaar zijn.

Schrijf je in voor 15 april!

Inschrijven Ondernemers Award