Team Route053 wint Enschede Experience

Team Route053 wint Enschede Experience

Creative Media & Game Technologies-studenten Fleur, Chanan, Mart, Timon, Henna en Joep bedachten de 'smartroute app' voor Enschede. Hiermee wonnen ze een geheel verzorgde avond uit in Enschede.

Route053 is een app voor je telefoon die aan de hand van je eigen voorkeuren de meest ideale route voor jou in Enschede maakt. Hierdoor vind je makkelijk en snel de winkels waar jij naar op zoek bent. Handig!

Alle projecten van zijn beoordeeld door de vakjury, die bestond uit vertegenwoordigers van winkeliersvereniging Winkelhart, TETEM Kunstruimte, Gemeente Enschede en Enschede Promotie.

Enschede Experience

Tweedejaars studenten Creative Media & Game Technologies gingen in opdracht van Enschede Promotie aan de slag om interactieve beleving toe te voegen aan de stad. In tien weken tijd hebben ruim 90 studenten de meest uiteenlopende concepten ontwikkeld voor bezoekers. De installaties waren te zien tijdens de gratis toegankelijke expositie in de Haverstraatpassage in Enschede.

Lees meer over de Enschede Experience en bekijk onderstaande video.