DemoCrazy on Tour bij Saxion Deventer

DemoCrazy on Tour bij Saxion Deventer

Peter Kellenaers
Peter Kellenaers Leestijd Minuten

Ga jij woensdag 20 maart stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen? Afgelopen maandag stonden Jij & Overijssel, de provincie en het waterschap samen met enkele Saxion-studenten in de centrale hal om studenten te stimuleren hun stem uit te brengen.

Peter Kellenaers

Op het strand ergens onder een palmboom? Geen gekke locatie om je video’s te produceren. Dat is dan ook camerajournalist Peter Kellenaers zijn favoriete werkplek als hij niet op kantoor zit. Naast video’s produceren voor Saxion doet hij dit ook als freelancer. In de toekomst zul je hem vast nog wel eens tegen komen als je op vakantie bent.