Grootste-kennisfestival-van-Nederland12.jpg
Corporate

Saxion Parttime School op Kennisfestival: van werkdruk naar werkgeluk

Leestijd Minuten

Iedereen heeft er wel eens last van: werkdruk. De een weet er alleen beter mee om te gaan dan de ander. Bezoek donderdag 20 juni het Grootste Kennisfestival van Nederland in Deventer de interactieve tent van Saxion Parttime School en ontdek hoe jij jouw werkgeluk kunt vergroten!

In de interactieve tent van Saxion Parttime School...

• Werp je een blik op de toekomst
    Gooi blikken om en beantwoord vragen die je stof geven tot nadenken.

• Krijg je loopbandadvies
    Tijdens het lopen op de loopband krijg je advies van een adviseur over je loopbaan, waarbij lichamelijke en geestelijke fitheid centraal staan

• Doe je een flitsconsult: jouw toekomst in eigen hand
    Ontdek jouw kwaliteiten, talenten en karaktereigenschappen die jou uniek maken tijdens een kort flitsconsult met Miranda van Dijk (coach en consultant).

• Ontdek je welke volgende stap je kunt maken
    Ga in gesprek met mensen van Saxion Parttime School en ontdek welke vervolgstappen jij kunt zetten voor een toekomst met nog meer werkgeluk

Het Grootste Kennisfestival van Nederland vindt donderdag 20 juni plaats bij Havenkwartier Deventer, van 13.00 - 22.00 uur.