49609274451_d5c8a76bbe_o.jpg

Onderwijsministers bezoeken Saxion voor 'Havo van de toekomst'

Dennis Moekotte
Dennis Moekotte Leestijd Minuten

Saxion kreeg maandag in het kader van het project 'Havo van de toekomst' bezoek van minister van Onderwijs, Wetenschap en Cultuur Ingrid van Engelshoven en minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media Arie Slob.

De ministers lieten zich in Deventer, mede door enkele havoleerlingen, bijpraten over het belang van de vernieuwing van het havo-onderwijs en de inhoud van het project.

Dennis Moekotte

Als freelance camerajournalist vind je Dennis steeds vaker in de gebouwen van Saxion. Zijn passie ligt in het vertellen van verhalen in beeld en geluid (en daar schrijft 'ie af en toe ook bij). Met zijn bedrijf Moekotte Media richt hij zich op maken van uiteenlopende videoproducties. In zijn vrije tijd houdt hij van koken en van wandelen met zijn twee honden.

Tom Wassink

Met een journalistieke én een marketingachtergrond is Tom Wassink als online redacteur bij de Dienst Marketing en Communicatie altijd op zoek naar een verhaal. In zijn vrije tijd houdt hij zich, zowel binnen als buiten de lijnen, vooral bezig met sport en dan in het bijzonder met voetbal.