associate degree ondernemen Saxion
Deeltijd

Ontwikkel je ondernemerscompetenties verder bij Ad Ondernemerschap en Retail Management

• Graad

Associate degree

• Studiebelasting

20 uren

• Plaats

Deventer

• Lesdagen

Dinsdag (Deventer), 15:45 - 21:15 uur

Als medewerker of manager in de retail branche wil je groeien in je ondernemende rol, richting filiaalhouder of operationeel manager. Omdat je, nu je enige jaren werkzaam bent in de retail, iets extra’s nodig hebt om je bedrijf, organisatie óf jezelf verder te ontwikkelen. Deze opleiding is ideaal om jouw organisatorische en leidinggevende vaardigheden en kennis op hbo-niveau te ontwikkelen. Toepassingsgerichtheid voor je eigen werkomgeving staat daarbij centraal.

Wat kun je straks?

• Je bent (beter) in staat om als ondernemend manager functies te vervullen bij uiteenlopende bedrijven in de retailbranche
  • Je kunt op passende wijze leidinggeven aan organisatieonderdelen
  • Je bent in staat om gerichte plannen op te stellen waardoor organisatieonderdelen effectiever en efficiënter functioneren.

Is dit de opleiding die je zoekt?

Schrijf je in voor 15 augustus als je start in september of voor 15 januari als je start in februari!

Direct aanmelden Bezoek de open avond

Proefstuderen

Kom jij ook (online) proefstuderen? Check dan hier de dagen waarop je deel kunt nemen!

Vragen over studeren bij Saxion?

Studenttevredenheid

Tijdens je studie Ad Ondernemerschap & Retail Management

Je komt volop in aanraking met wat er speelt in de retailbranche; nú en in de toekomst. Dat wat je leert tijdens je studie pas je direct toe in je werk en je ontwikkelt vaardigheden om optimaal te functioneren in deze dynamisch wereld. Je bestudeert retailconcepten en ontwikkelt kennis en vaardigheden om dagelijks een retailorganisatie (mede) aan te sturen. Dit doe je op operationeel en tactisch niveau.

Studie-inhoud
Ad ondernemen saxion

Toelatingseisen

Om te kunnen beginnen met de associate degree-opleiding Ondernemerschap & Retail Management Saxion Parttime School, moet je voldoen aan de toelatingseisen. Ook moet je beschikken over een relevante praktijkomgeving.

Meer over de toelatingseisen

Kosten

Voor een opleiding bij Saxion kun je wettelijk collegegeld of instellingscollegegeld voldoen. Hoeveel collegegeld je moet voldoen is afhankelijk van jouw persoonlijke situatie. Het standaard wettelijke collegegeld voor 2024-2025 voor de Ad Ondernemerschap & Retail Management bedraagt € 2.530.

Meer over (eventuele extra) kosten

Bekijk de video over de opleidingDe studie ad Ondernemerschap & retail management in een notendop

Benieuwd of deze opleiding écht bij je past?

Vraag hier een Studieadvies op maat-gesprek aan. Dit gesprek is zowel informerend als adviserend.

Nieuws over deeltijdonderwijs

Carrièrekansen

Met je associate degree-diploma Ondernemerschap & Retail Management (niveau 5) kun je:

• als (assistent) manager werken bij diverse bedrijven in de retailbranche. Dat doe je op creatieve wijze en met een commerciële instelling. Denk bijvoorbeeld aan functies als (assistent) manager van een shop, filiaal, vestiging of bedrijf.
  • op passende wijze (mede) leidinggeven aan organisatieonderdelen. Je stelt plannen op en voert plannen uit waardoor de verschillende organisatieonderdelen effectiever en efficiënter functioneren.
associate degree hrm saxion
SBRM+Praxis+Almelo+Matthew+Markerink+en+Frits+Mekking-1560x878.jpg

De Ad is echt een verdiepingsslag voor me!

Lees de ervaring Alle ervaringen