Duurzame ontwikkelingsdoelen naar het onderwijs
Corporate

Duurzame ontwikkelingsdoelen naar het onderwijs

Leestijd Minuten

Afgelopen week hebben Hogeschool Saxion en zeven andere Nederlandse hogescholen een intentieverklaring ondertekend om de 'Sustainable Development Goals' naar het onderwijs te brengen.

Doel is te zorgen dat alle studenten die met een diploma de arbeidsmarkt opgaan of gaan ondernemen, kennis hebben van de SDGs en ook weten hoe deze toegepast kunnen worden in de praktijk en vertaald kunnen worden naar duurzame businesscases.

De ondertekening vond plaats in aanwezigheid van Jan Peter Balkenende (voormalig premier van Nederland), voorzitter van de Dutch Sustainable Growth Coalition ♻️.

🌿 Lees hier meer over de duurzame ontwikkelingsdoelen.