Student deeltijd Verpleegkunde hbo Saxion | hbo v deeltijd | deeltijd opleiding verpleegkundige
Deeltijd

Meer dan alleen verplegen

• Graad

• Studiebelasting

20 uren

• Plaats

Deventer, Enschede

• Lesdagen

Maandag in Enschede, dinsdag in Deventer (15.45 - 21.15 uur)

Als hbo-verpleegkundige ben je, naast zorgverlener, regisseur van het hele zorgproces. Je zorgt ervoor dat het zorgaanbod aansluit bij de behoeften van de zorgvrager. Je coördineert de inzet van andere zorgverleners en bent kartrekker op het gebied van kwaliteitszorg, innovatie en praktijkonderzoek. Klinisch redeneren is hierbij je basis: het inschatten van risico’s, vroegsignalering, probleemherkenning, interventie en monitoring in de verpleegkunde.
Deze studie is ook in Voltijd te volgen

Wat kun je straks?

• Het totale zorgproces rondom een zorgvrager te coördineren.
  • Kennis inzetten om complexe situaties op te lossen.
  • Je ontwikkelt een professionele, kritische werkhouding.

Startersinformatie

Wat je allemaal moet weten voordat je start met je opleiding.

Is dit de opleiding die je zoekt?

Schrijf je in voor 15 augustus als je start in september of voor 15 januari als je start in februari!

Direct aanmelden Bezoek de open avond

Proefstuderen

Kom jij ook (online) proefstuderen? Check dan hier de dagen waarop je deel kunt nemen!

Vragen over studeren bij Saxion?

Tijdens je studie deeltijd Verpleegkunde hbo

Tijdens de opleiding Verpleegkundige deeltijd ontwikkel jij je tot een professional in de zorg. Je wordt een teamplayer, leert interdisciplinair werken, analyseert situaties en knelpunten binnen je eigen praktijkomgeving en werkt aan verschillende beroepsproducten die jouw organisatie direct kan gebruiken. Je denkt mee over beleid en gebruikt actuele ontwikkelingen en onderzoeksresultaten om de verpleegkundige zorg verder te professionaliseren.

Student deeltijd Opleiding Verpleegkundige Saxion | hbo v deeltijd | deeltijd Verpleegkunde hbo

Bekijk de video over deze opleidingDE deeltijd opleiding verpleegkundige IN EEN NOTENDOP

Toelatingseisen

Om te kunnen beginnen met de duale of deeltijd Opleiding Verpleegkundige, moet je voldoen aan de toelatingseisen. Kijk hier welke vooropleiding, welk profiel en welke vakken je nodig hebt om toegelaten te worden tot deze opleiding.

Meer over de toelatingseisen

Kosten

Voor een opleiding bij Saxion betaal je wettelijk collegegeld of instellingscollegegeld. Hoeveel collegegeld jij moet betalen hangt af jouw persoonlijke situatie. Het standaard wettelijke collegegeld voor 2024-2025 voor de hbo v deeltijd, bedraagt € 2.530.

Meer over (eventuele extra) kosten

Benieuwd of deze opleiding écht bij je past?

Vraag hier een Studieadvies op maat-gesprek aan. Dit gesprek is zowel informerend als adviserend.

Nieuws over deeltijdonderwijs