#SamenSaxion 7

Nog een aflevering voor de zomer #SamenSaxion7

Dennis Moekotte
Dennis Moekotte Leestijd Minuten

Saxion draait online nog steeds op volle toeren. Ook vlak voor de zomervakantie wordt er nog hard gewerkt aan de “nieuwe normaal” voor onderwijs en onderzoek. In #SamenSaxion laten we zien hoe we samen een Saxion-community zijn en blijven. Dit is de laatste keer voor de zomervakantie dat we een kijkje nemen achter de schermen.

Deze aflevering kijken we mee met Kim Wolbert, student Fashion & Textile Technologies en Yoran Britstra, student Bouwkunde en voorzitter van studievereniging Construct. Hoe beleefden zij de afgelopen maanden? En welke plannen hebben ze voor de zomer of het nieuwe studiejaar?

Tag ook je eigen updates via sociale media met #SamenSaxion. Deel jouw ervaringen met de rest van de Saxion-community en houd contact met elkaar.

Nog meer afleveringen zien? Bekijk dan de afspeellijst op Saxion's YouTube-kanaal.

Dennis Moekotte

Als freelance camerajournalist vind je Dennis steeds vaker in de gebouwen van Saxion. Zijn passie ligt in het vertellen van verhalen in beeld en geluid (en daar schrijft 'ie af en toe ook bij). Met zijn bedrijf Moekotte Media richt hij zich op maken van uiteenlopende videoproducties. In zijn vrije tijd houdt hij van koken en van wandelen met zijn twee honden.